چشم سوم

از نگاهی دیگر

چشم سوم

از نگاهی دیگر

عرب نی انداخت

اجازه دهید، کمی بی رحم باشم
رویاهایم را در کیسه ای اندازم
پرت کنم آنجا، که عرب نی انداخت
چه کسی فکر می کند گرسنگی انتخاب مردم آفریقا باشد؟
چرا وقتی سونامی می آید، از مردم اجازه نمی گیرد؟
هیچ انقلابی در دنیا رخ نمی داد
اگر می دانستند به خیابان بروند، خواهند مرد
تو اگر سهراب بودی، سهراب خدا
هیچ کلاغی منتظر درخت کاجت نمی ماند
تو اگر سهراب بودی، سهراب خدا
هیچ راهزنی در انتظار کاروانت از گرسنگی نمی مرد
یکی همیشه پیدا می شود در چشمه گل بازی کند!
تو اگر شاملو بودی، شاملو خدا
مزد گورکن همانی است، که بود
آزادی را همیشه در قفس می کردند جای
اجازه دهید منم کمی بی رحم باشم
چه کسی از من پرسید کجا می خواهم به دنیا بیاییم؟
مادر، اصلا از من اجازه گرفتی که به دنیایم بیاری؟
بگذار کمی بی رحم باشم
شک کنم به عشق بی احساس کرکس به لاشه
شک کنم به صداقت پزشکی که می گوید "متاسفم"
شک کنم به بیکرانی آسمان، به حماقت انسان
اجازه دهید، کمی بی رحم باشم
رویاهایم را در کیسه ای اندازم
پرت کنم آنجا، که عرب نی انداخت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد